Olas Morris den 10 April 2012

Hej, Har pysslat lite med inredningsdetaljer de senaste dagarna. Bl. a. handskfacken och dörrsidorna. Tänker behålla vissa sidostycken (här avbildade) tills jag får fatt i nya eller hinner tillverka dem. De är inte svåra att tillverka,men problemet är att (som min hustru sa) eftersom Du ska behålla stol - och sätesklädseln som den är och tillverka nya sidostycken får Du problem med färgnyansen. Jag kan bara hålla med. Visserligen blir det nya mattor, men nå´n liten kompromiss kan man vä tillåta sig.



Kommentarer
Postat av: Björn

Härligt att se hur det växer fram.

Personligen håller jag med din fru, behåll så mycket som går orenoverat/orginal för att kunna hålla charmen levande.

2012-04-11 @ 10:26:38
URL: http://guldbyn.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0