Olas Morris den 3 November 2011

Hej, ytterligare ett litet steg. Med den nya gummilisten i handen skulle jag skrida till verket (med monteringen,dit-tryckningen), Men det blev inte alls bra. Jag hade fått en massiv rektangulär list förmodligen till en mycket senare modell. när listen satts på plats gick det inte att stänga luckan. Jag åkte då ut till "Labero" o kollade en av hans Morrisar. Listen som satt på hans 56:a var helt annorlunda. Hem igen o ringde till Matz och tänka sig redan dagen efter (idag) hade jag den rätta listen som nu sitter fint på plats och för det kan jag ju tacka Matz som förresten köper o säljer Morrisgrejor. Det gäller att vara säker på vad man beställer - särskilt om man är "nybörjare på en bilmodell.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0