Olas Morris den 4 December 2011

Hej igen, nu är jag snabbt på det och det är jag väl inte precis känd att vara. Däremot att jag besitter en del konservativa drag tycker nog en del och det kan jag hålla med om . Konservativ i den betydelsen att jag helst vill ha mina cirklar orubbade. Jag är faktiskt kvar i teststadiet när det gäller att hantera inlägg i min blogg. Än har jag inte haft anledning att utropa EUREKA!! Varför vill man ha förändringar i system som funkar bra. Men jag får väl snubbla på i labyrinterna.Nu hade jag iallafall tänkt mig en kompletterande text till den bild som så ensam får stå. Det är inte något dollargrin, men dock ett MORRISGRIN och det smäller ju minst lika högt-eller?? jsg fick mitt paket från ESM i England innehållande Huvgånglärn och Lister till Grillen eller grinet om Ni vill. Vänster "hockeyklubba" överliggande kromlist mm. Listerna passade bra så nu har jag kortat vägen till "VÄGEN" Bästa hälsningar /Ola

Kommentarer
Postat av: Inge Nilsson

Hej,ser att du även håller på med en M20.Har nyss renoverat och besktat en sådan,jag har dessvärre problem med kopplingen.Har du möjligen några friktionsskivor att sälja. Hälsningar Inge Nilsson Årjäng

2011-12-13 @ 18:12:17
Postat av: Inge Nilsson

Hej,ser att du även håller på med en M20.Har nyss renoverat och besktat en sådan,jag har dessvärre problem med kopplingen.Har du möjligen några friktionsskivor att sälja. Hälsningar Inge Nilsson Årjäng

2011-12-14 @ 15:28:47
URL: http://olasmorris.blogg.se/
Postat av: Ola Kron

Hej Inge, Tyvärr har jag inga "friska" skivor.

De flesta begagnade man får fatt i är ohjälpligt inoljade. Nya finns i England,men ganska dyra.

BSA-hälsningar /Ola

2011-12-14 @ 19:07:02
URL: http://olasmorris.bligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0