Olas Morris den 17 December 2011


Hej, Nu har jag med vänligt bistånd av min Datakunskapssprängda dotter lyckats återfå den gamla funktionen så nu blir det kul igen. Men Morris då? Jo, nu sitter motorhuven där den ska - återstår bara lite justeringsarbete. Jag har trott att jag städat ur bilen riktigt ren o fin, men så råkade mina frusna nypor tappa en mutter ner i ett fack och under letandet efter den fick jag upp en mumifierad mus. Så det blev till att ta fram dammsugaren och slutföra städjobbet o så i med lite rostskyddande olja. Om nu någon skulle sakna stötfångarhornen så kommer de att vara på plats tills nästa gång/Ola





Kommentarer
Postat av: Mark

Har nu läst in mig på allt som hänt i ditt gartage sedan November; du gör jättefina jobb med Morris, Ola! Kul och inspirerande.

2012-01-24 @ 10:07:24
URL: http://blogfink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0