Morris den 11 februari 10

Hej,

I brist på något om Morris får jag kanske bjuda på lite M20. Vid det här laget har tanken blivit inprovad,fått sin silvergråa färg och tankgummi. Den ska i nästa steg randas , två tunna ränder svarta och röda. Det är nog ingen tvekan om att SKUGGAN (M20) kommer att bli först färdig. Under tiden jag väntar på en del delar och inte minst mildare väder får ddet bli lite annat pyssel - t.ex. ekring av några MC-hjul. Giggen på bilden har ursprungligen gjort tjänst som någon sorts stativ till en optisk apparat på någon optikerverkstad. Nu får den i modifierad form ett nytt liv som ekringsgigg. Vi lever ju i en återanvändningsivrande tid. Motorstarten (Morris får nog vänta lite).
Tyck gärna till om objektväxlingen, men var säker - Morrisen är favoritobjektet för tillfället. OBJEKT förresten - vilket ord
Vad ska vi kalla det i sället???

Hälsningar/ Ola

Ps: Hönsen värper i alla fall  stadigt trots kylan/ds

Kommentarer
Postat av: Mark W

Vackert! Den är mycket snygg, den där. Jag känner att jag måste komplimera din goda smak i fordon.

2010-04-01 @ 12:46:44
URL: http://www.pinstriping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0