Morris den 12 september 09

Hej, Igår var jag hos Kalle och Jonas på British Sport Car Center i Billeberga, knappt 30 minuters körtid från mitt ställe-nordöst ut.
Jag fick med mig endel godsaker hem bl.annat stötfångare med horn och sandplåtar (även om dessa nu visade sig vara formgjutna i glasfiber, bladfjäderpaket med bussningar bromshuvudcylinder,kuggkrans,lameller och en del annat smått och gott
Nå, vad har så hänt sedan sist ? Jo,visst något har det väl blivit. Jag har fått förstärka golvet med ny plåt där de främre fjäderfästena ska svetsas in och dessutom bättra en del gamla lagningar - 20 år i ladan har inte varit nyttigt för den gamla damen - Nåja yngre än ja själv förresten

Vi hälsar från Skåne/ Ola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0