Olas Morris den 30 Oktober 2011



Hej, Igår letade jag i lätt förtvivlan efter stötfångarfäste. De små U-formade som sitter mellan "långskenan" och "kromskenan". Hade för mig att jag haft dessa bitar, men efter resultatlöst sökande gav jag upp. Jaha, vad gör jag nu -beställer nya i England - eller ringer jag till Billesholms egen Joe Labero. Sagt och gjort. Jag åkte ut yill honom på vinst och förlust. På frågan om han hade sådana bitar "på hyllan" svarade han på sitt lugna sätt: "Jodå,det ska finnas en hel stötfångare här under hyllan"Å så dök han ner och upp igen med objektet.
Nu när jag ändå var inne i "Laberos" reservdelslager frågade jag om han händelsevis kunde trolla fram 5 st. skruvar till dörrarnas gångjärn - och vips så hade han en låda med diverse skruvar och bland dem hittade vi just dessa 5 jag frågat efter. Dessa skruvar är lite speciella med styrkonade skallar och nersvarvade ändar.

Vi hörs/Ola





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0