Olas Morris den 27 Oktober 2011



Hej, våra 4 katter som normalt springer omkring som de vill har de senaste dagarna haft besöksförbud. Förbudet har gällt garaget där jag förvarar allt nylackerat. Det vore ju förargligt om det skulle bli en del skavanker innan ens Morris kommit ut. Det blev stänkskärmarna bak som skulle på plats. Jag hade bestämt mig för mörkröda kederlister. De borde matcha den grå lacken. Det finns firmor som håller till handa flera olika färger på dessa lister,men dock inte den mörkröda nyans jag var ute efter så det fick bli lister avsedda för Jaguar . Tala om att gå över ån efter vatten. Men för fanken, flera gamla Jaguargodingar från 50-talet har ju bakljusmodell gemensamt med min Morris. OBS! bilen är inte mörkblå som bilderna antyder utan mörkgrå eller om man vill - grön-blå-grå./Ola





//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0