Olas Morris den 24 Oktober 2011

Hej, Idag kom förberedelserna igång inför monteringsarbetet. Jag har haft delarna på olika ställen och det var länge sedan jag började demonteringen så en sortering var alldeles nödvändig. Jag är inte helt säker på att jag har allt jag behöver,men det ska väl visa sig. Det blir till att botanisera bland lådor och hyllor. Att dra ut på tiden med ett sånt här arbete är inte att rekommendera. Man tror att man ska komma ihåg var man har allt, men det gör man INTE men jag tror nu att jag har så bra koll att jag kan börja sätta ihop det hela. Vi får väl se hur det går. Jag har haft några hyllmeter med diverse reservdelar och tyckte att det var dags att sortera bort sådant som jag inte behöver eller sådant som inte duger att använda. En låda för för sådant som skulle slängas och en plastbackrt för det som skulle sparas. Det hade räckt med en låda för allt. Inte mycket till skroten alltså. Lika bra det för det har ju hänt att man kastat sådant man senare stått o behövt. Korsa gärna fingrarna/Ola





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0