Olas Morris den 21 Oktober 2011

Så passerade jag ännu en sorts milstolpe. Morris är hemma igen - hemkommen från lackeringen. Jag är helnöjd med resultatet. Eftersom jag bara har  A och B-kort är det ju inte helt enkelt att hitta ett biltransportsläp som jag får lov att dra. Jag hittade som väl var ett 1-axlat på Statoil i Helsingborg. Varför kompletterade jag inte mitt körkort? Ja, det kan man undra. Nu tycker jag det är i senaste laget - pensionist (med råge) som man är. Alla Ni tjejer som kör omkring med hästar - Skaffa BE-kort så slipper Ni en massa strul. Ni som inte redan har dessa bokstäver på kortet alltså. Som läget nu är på Morris-fronten så hyser jag gott hopp om att kunna ta ut bilen till försommaren,nåja, till sommaren då. Minsann, jag tror att motorhuven skulle kunna duga som rakspegel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0