Morris den 23 juli 09

Har haft problem med min kamera några dagar så tills jag får den att funka igen får det bli några rader enbart. Vem vill förresten se ett gammalt innertak liggande i dess bedrövelse på ett garagegolv. 

Jag har tänkt att göra ett startförsök endera dagen, men först måste jag se över förgasaren (SU-typ som bekant).Det är chokereglaget som fastnat  .Det får väl bli en allmän översyn av den. dessutom ska fördelaren och tändspolen monteras.
Har ingen aning om de är OK,men det bli väl att hoppas. Hur det går med detta och spolningen av blocket återkommer jag till. Vid sidan av Morrisjobbet går jag och hustrun på snigelsafari om kvällarna.Dessa 2spanska invandrare har invaderat trädgården, men med sax och järnsulfat går det hjälpligt att hålla efter dem.

Ha det och väl mött nästa gång/Ola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0