Morris den 18 juni 10



Hej , Nu har motorn varit igång och tänka sig - den lät riktigt vackert -till o med på tomgång. Hoppas det kan bli en ljudupptagning så småningom, men först sedan motorn blivit monterad,försedd med avgassystem och blivit av med droppflaskan, men dessförinnan har jag mycket annat att göra. t.ex. väntar jag på däcken. Jag måste nu få ner Morris på hjulen så den blir flyttbar för det är utomhus jag hade tänkt att göra det sista vid karossen före lackeringen./ Jag gillar hästar och allt vad man kan ha dem till så det blir väl att titta lite på bröllopskortegen
Ola hälsar.
Ps: I granngården pågår en intressant renovering - en Triumph TR 3 ska pånyttfödas -applåd och hurra!!!/Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0